Невеликий круїз

У сонячну, не дуже спекоту погоду, вам варто здійснити "невеликий круїз" за вказаним маршрутом. Загалом, весь шлях близько 30 км, а дорога доволі проста: лісові стежки, ґрунтова дорога, асфальт, інколи пісок чи заросле травою поле. Якщо поставити за мету проїхати цей шлях якомога швидше то це займе часу не більше 2 годин, але якщо Ви хочете проїхати щоб розважитись, подивитись пейзажі, скупатись у річці та трохи прогулятись по лісу, то вам мінімально знадобиться 4 години. Обов'язково візьміть з собою води та трохи поїсти, а також якийсь рушник, але багато речей не беріть, без них можна легко обійтись.
     Трохи нижче наведена мапа цього маршруту, а далі опис самого маршруту з фотографіями та поясненнями до них.

Мапа маршруту – «невеликий круїз»

Виїхавши з села (т.1 на мапі) у північно-західному напрямку виїдемо на дорогу, що з'єднує два села (Любовичі та Заруддя). Це ґрунтова дорога (т.2) яка легко піддається катанні на велосипеді, але коли пройдуть дощі, то вона вже не здається такою простою, а лекові машини там не проїдуть, доки дорога трохи не просохне. Її вигляд видно на приведеній нижче фотографії (*).

Лісова дорога

Проїхавши по цій дорозі, ви виїдете з лісу на великі простори, а сама дорога стане асфальтною. Перед вами буде розділення дроги, у вигляді кільця (т. 3), поїхавши наліво ви майже відразу потрапите у с. Любовичі, а поїхавши направо потрапите у с. Привітне. Наш маршрут веде до с. Любовичі.

Перехрестя з кільцевим рухом

Отож, поїхавши у Любовичі Ви переїдете невелику річку, що називається Різня (т. 4). Ця річка впадає у ріку Іршу з якою ми познайомимося далі під час нашого маршруту.

річка Різня річка Різня

Проїхавши с. Любовичі (це дуже красиве село), та трохи проїхавши, ви в'їдете в с. Ялцківка. Доволі часто в селах біля доріг на стовпі електропередач можна побачити гнізда лелек, одне таке гніздо розташоване на стовпі біля магазину в с. Ялцківкі (т. 5).

Гніздо лелек

Згодом ви виїдете на велику трасу, що називається «варшавка» (Київ-Варшава). Виїжджаючи на неї, поверніть наліво у напрямку Києва. Проїхавши біля 3км (тут ви проїдете по мосту над р. Іршою), зліва буде видно с. Новоселиця. Щоб не їхати біля машин зверніть в це село, по сільській дорозі їдьте далі у напрямку с. Білий берег. Між цими селами може звернути у полі до річки (р. Ірша) та скупатися (т. 6).

річка Ірша

Після річки ви потрапите у с. Білий берег. Проїхавши його та виїхавши на чудову асфальтну дорогу що йде під нахилом до с. Стасева, ви і не помітите як швидко опинитесь у іншому селі. У центрі цього села ви зможете побачити колодязь (т. 7) загального користування та навіть напитися з нього доброї прохолодної води. Раніше таких колодязів по селех було багато, а зараз вони вже рідкість, так як всі почали робити приватні колодязі не доступні з дороги звичайним перехожим.

Колодязь

Напившись води та трохи відпочивши вирушимо далі. А далі вам треба буде звернути у будь-який провулок в селі та направитись до річки, яка зовсім поруч. А далі тяжче, оскільки скоріш за все Вам не відома ця місцевість, і потрібно знайти переправу (т. 8) через річку: їх там три, дві ближні, а третя досить далеко. Не шукайте мосту - його там немає, колись там були мости, але вони дано зламалися.
     Отож переправа - це дорога, що перетинає річку у її неглибокому місці. Коли води у річці мало, то вода достає хіба що до колін, але коли буває багато дощів і вода у річці підіймається, то глибина води може діставати і до грудей і перенести велосипеди може бути важкувато.

Переправа

Далі просто – проїхавши біля річки проти її течії ви потрапите до ставка, біля якого на схилі знаходиться наше село Заруддя. Піднявшись на гору по схилу та трохи проїхавши ви замкнете коло повернувшись у точку відправлення (т. 1).

* - У 2008 році цю дорогу відремонтовано, має значно кращий вигляд.